måndag 17 oktober 2011

Våran helg m.m

Hej!


Mycket har hänt på en vecka! Vårat internet fungerar ju inte så jag kan inte blogga hemma!


Våra köksstolar och bord är äntligen färdigmålade!

En dag så knackade min kära mor och gav bort en hel låda trattkantareller! Så gott! tack för det!
Och då var Lina och Tyra hemma! Tyra fyllde 1 år i lördag! Grattis grattis!

Min mamma!

Jag och Micke for iväg till gula huset i Kinnarp och köpte 12 m tyg till gardiner!

Jag kämpade för att klippa gräset som var väldigt jobbigt eftersom gräset var så högt!

I fredags kväll så kom äntligen svärföräldrarna ner! De hjälpte till med allt möjligt! Lampor kom upp, och gardiner blev sydda! Stort tack för hjälpen! Christin,Isak och mamma, pappa kom och hälsade på också!

Vid lunch så kom fönsterhantverkarna och bytte 5 st av våra fönster!

Jag "knödde" i dem lite fika så att de skulle orka jobba!

Eftersom min bror jobbade i lördags när han fyllde år... GRATTIS! Så firade vi honom på söndagen i stället!

Det gjordes med en brunch uppe på Mössebergsgården1













Efter en väldigt intensiv helg då dessutom micke hade ganska hög feber så blev det en lugn kväll med en massa gott framför tv:n!




Jag njöt till fullo eftersom detta var det sista onyttiga jag äter på länge! Varför berättar jag snart i nästa inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar