söndag 2 oktober 2011

Flyttveckan!

Denna veckan har gått ut på att flytta! Den har varit tuff men många fina vänner och familj har ställt upp!


En dag när jag slutade tidigt så kämpade jag som en galning för att köra iväg så mkt som möjligt innan Micke kom hem!


På eftermiddagen så kom Lina, Tyra, Camilla och Axel och gjorde mig sällskap! :) Mkt trevligt! Vi tog lite pause ibland för att spela lite piano!
Så här såg det ut i vårat gästrum när allt var inflyttat!

Lite tråkigare i vår gamla lgh när allt var städat!

I helgen så fick vi världens godaste musselsoppa av våra söta grannar Henrik och Julia!


Både jag och min man var helt döda efter flytten!

Julia och Henrik har fått det så fint i deras nya lägenhet!






I lördags så åkte vi iväg till Tibro för att gå på möbeldagarna där!

Först så tänkte vi köpa denna soffan men så blev inte fallet! Det blev tillslut en från A-möbler i skövde! Förstår att våra närmaste vänner kommer att sakna våra klippan soffor! Haha!

Christin och Andy har varit hos oss ien del i helgen! Det hoppas vi att det fortsätter flera dagar i veckan!

Sent i går kväll så stack vi iväg på konstnatta! Vi åkte dock bara till Tomtens Kalkbrott! Otroligt häftigt!


Längtar efter att få visa er lägenheten men väntar några dagar tills det bli mer iordning här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar