söndag 9 oktober 2011

Välkomna in!

Våran lägenhet börjar sakta men säkert att se ut som ett hem nu! Äntligen!


Vi börjar den lilla mini "rundvandringen" på dass...




Mina gamla barnskor fick sin skohylla i fönstret istället för i hallen! (tv rummet)

Om våra kära grannar undrade varför hela huset skakade och dånade igår så beror det på att min älskade vän Christin, jag och Micke satte upp detta på väggen! Som tur var så fanns nästan alla hålen innan! (tv rummet)

Här är en annan orsak till allt hamrande och det är stolen! Vi köpte stolarna på en auktion och då var det ett hemskt tyg på sittsen! Den var ju bara tvungen att bytas! (gästrummet)

Denna spegeln hittade jag ute i ett skul hemma hos mor o far! Skrivbordet fick jag av min kära morfar! Och här passade ju den andra stolen in! (sovrummet)

Oj, va mörkt kortet blev!? Gardinerna är vit/vinröda och är gjorda av ett överkast! Ville nämligen matcha fönstret med våran säng! (även detta är sovrummet)

(köket)

gardintyget är köpte på en tygmarknad i dubai! Matchade med en kudde på våran lilla kökssoffa!

(köket)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar