tisdag 25 oktober 2011

- 1.8 kg

Hej!


Igår när jag åkte hem till mamma på rasten för att väga mig, så fick jag ställa mig på vågen 2 ggr... Det visade sig att jag hade gått ner 1.8kg på 1 vecka!?!?! Tänk så mkt det gör med att tänka sig för vad man äter!! helt sjukt!


Ska uppsatera min vecka eftersom jag inte kan blogga hemifrån! I helgen så var vi tvugna att se "jul på osten"! Även fast man åker dit varje år innan jul, så är det lika mysigt att se i alla fall!


Titta vad mkt gott!

Hoppas att ni sitter ner nu gott folk! För i lördags när vi skulle åka och handla på WILLYS så fick vi se Danos bil utanför! (han har typ aldrig handlat på ngn annan affär än PA:S =Ica) Vi trodde självklart att Hanna hade lånat bilen! Men ne då! Det var både DANO och Hanna! Både jag och Micke var helt i chock! Så detta var tvunget att dokumenteras!

Ser ni att han t.o.m håller i willys EGNA varor?!?!?!?!? har ni lika många tårar i ögonen som jag har?!

Det blev söndag och jag och Micke gick på en liten promenad som slutade med att vi träffade Emil och Therese! De grejar för fullt med deras nya företag! EM´s Fönster!


Vi åkte en snabb tur ut till mamma o pappa för att bära in ett piano och medans vi ändå var där så fyllde vi på olja i min bil!

Snyggt kort som låg på köksbordet där hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar