fredag 5 augusti 2011

My week!

Denna veckan så har jag ju börjat jobba så på mina raster så passar jag på att åka hem och hälsa på mamma och pappa! När jag växte upp så hade vi ju kor men eftersom de var längesen så var de korna i svartvitt! Nu så är det ny tid så nu är grannens kor i färg!



I tisdags så hade vi en härlig dag i Huskvarna hos Malin och Niclas! Micke höll på att bli tokig på vägen dit för vi hamnade bakom traktorer och lastbilar vilket gjorde att det var svårt att komma om dem!


Tack för en jättetrevlig eftermiddag!!!
(lånad bild på Malin och Niclas!)


Jag har hunnit med lite träning oxå!





jag har målat skåp och grejer hemma vilket har gjort att jag har träffat pappa en hel del på hans jobb! Optimera!



Igårkväll så hade jag och Hanna (lånad bild) en otrolig mysig kväll! Vi åt en sallad, tjötade, och målade!



Vi har dessutom kommit överens om att vara med i en tävling tillsammans som börjar nästa vecka! Spännande va!


tack Hanna för hjälpen!

Ikväll så kommer äntligen min man hem! Hoppas jag hinner städa iordning lite i hemmet innan han kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar