söndag 7 augusti 2011

Intensiv helg!

I fredags så åkte jag tåg och flygbuss (falköping-herrljunga-borås-landvetter) för att överaska Micke på landvetter när han kom dit 21,30!!!



Inte nog med det så hade jag en till överaskning vilket var att åka hem och sova hos Lollo och Markus! Ska passa på att gratta Lollo en gång till på hennes födelsedag, Grattis!




Vi stressade hem på lördag eftermiddag för att hinna gå på årets första kräftskiva som Chirre,Emma,Madde och Sofia hade ordnat så bra!
Min vackra kompis Chrisin!


Hanna, Dano och Fredrik!



Sofia och Madde!




Min man och Peter!




Idag så har jag umgåtts med de här godingarna nämligen lilla Tyra och Lina! De var så snälla så de hjälpte mig att få ca 25 st bananlådor till flytten!



Kvällen avslutades med fotboll och kvällsmat hemma hos Sofia och Peter!




Micke stod för maten och Hanna för efterrätten! Å det var så mumsigt så!


"Jappmousse" och det var lika gott som det såg ut!



Har jag berättat att vi startar en tävling som är mellan mig och Hanna denna veckan?! (bild på Hanna under "Hanna,Dano och Fredrik")Den håller på 8/8-30/9 och det är en träningstävling! Den som tränar flest antal timmar till den sista september får en gratis vistelse på Mössebergskurort på relaxen där! Bra spark i baken för att komma iform efter semestern! Må bästa kvinna vinna! Vem håller ni på?! Lycka till Hanna!

2 kommentarer:

  1. Detsamma till dig Josse! Ska bli riktigt roligt det här! :)

    SvaraRadera
  2. Visst ska det! <3 Jag riktigt längtar till varje måltid bara för att det är roligt att äta nyttigt! I alla fall första dagen! :D

    SvaraRadera