söndag 28 augusti 2011

Fantastiskt vackert bröllop!



Igår så var jag och Micke på bröllop igen då min gamla klasskamrat Ida skulle gifta sig med sin Thomas!


Vi börjar med att visa de vackra blomsterbuketterna!!!! Visst är de underbara?!


Eftersom jag fick äran att spela till solosångerna så var vi och repade i kyrkan innan jag ingen bild på Sara?!!!
vigseln! Det var mamma Lena, syster Sara och Sophia som sjöng! Tyvärr har



Vackra Sophia!




En av tärnorna, Emelie!




De hade sådan tur med vädret när de kom ut ur kyrkan! Då gav åskan med sig å solen tittade fram!




Väl i festlokalen så drog fina tal, lekar, mat m.m igång!




Jag och Emelie!!!


Bröllopsvalsen!


Sedan hoppade ett band in och de blev dans i hela lokalen!





Bröllopstårtan var så vacker! Och god givetvis!








Det blev paparazzi fotografering runt hela tårtbordet!





Film/bilder time!


Lena sjöng vackert!


Jag och min man vill verkligen TACKA brudparet m. famlijer för att vi fick komma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar