söndag 14 augusti 2011

Bästa helgen på länge!

I helgen så har vi varit i Uppsala hos Michael och Rebecka! Det var så roligt så jag ville knappt åka hem!


Vi åkte E4an upp och hoppade av i Gränna!





Vi köpte med en polkagris till Micke och Rebecka!



Det är mysigt att man får se tillverkningen!



Micke är social med mobilen!




Vid Stockholm så var det trafikkö!!! Panik!



Väl framme så hade de fixat en jättegod middag!


På lördagen så gick vi in till Uppsala för lite mys på stan! Glass,lunch och lite kultur!



Världens mysigaste Becka & Michael och Micke nedanför Uppsala domkyrka!


Sen blev grabbarna törstiga!


På kvällen så blev de mys i deras nya fina lägenhet!




Innan vi tackade så mkt för oss och lämnade uppsala så hoppade vi in hos Jocke och Josse! (som bor i samma kvarter som Becka och Micke) Jag glömde att ta kort? Men vi fick jättegoda äpple/crispmuffins som var nybakade! Vi planerade inför nästa helg då vi ska ner till Småland!


På vägen hem så åkte vi förbi flyghotellet i Arlanda!


Som tur var så kom jag på att jag hade en kortlek med mig! För jag blir så rastlös i bilen!



Vi TACKAR våra fina vänner för en TOPPEN helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar