onsdag 24 augusti 2011

Högt upp på listan!

Idag så kom det in en morsa på jobbet som var så snyggt klädd! Hon hade en typ sådan här outfit på sig! Enkelt men så coolt! Det såg ju inte sämre ut att hon hade en as skönt frisyr till och smal! Men men! Jag tyckte att det var fint! Ska försöka få tag i detta!


Någon slags ljus grå t-shirt som är samma färg som kjolen!

NU när jag är ensam hemma (maken är i London IGEN) så passar jag på att göra lite nytta!

1. Skruva isär sängen som skall säljas!



Målat en liten kökshylla!

Eftersom Micke äter risotto ikväll längst upp i hotellet och ser ut över hydepark så tänkte jag oxå lyxa till det lite!


Jag gjorde havregrynsgröt och kikade ut över diskbänken som snart är tömd på disk! Så vackert!

Sitter i alla fall på 3e våning och avnjuter min kvällsmat och kikar ut över de olika internet sidorna som jag har framför mig?


Tror ni min man längtar hem när/om han ser detta!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar