torsdag 14 april 2011

Sista N.Y inlägget!

Åååå vad jag saknar denna utsikten från vårat hotellrum! Nu när vi tittar ut från våra fönster här hemma så ser vi en återvinningsstation.... Inte lika häftigt direkt....

Vi gick på den underbara musikalen Mamma Mia! Så sjukt bra!

(Efteråt så åt vi på Planet Hollywood som ägs av Bruce Willis, Sylvester Stallone och Arnold Schwarzenegger!)

Efter en rejäl flygresa (N.Y-Pittsburg-Paris-Göteborg) så var man ganska trött när väl mamma mötte upp på Landvetter! Så Micke somnade gött i bilen hem..


Här är några saker av de som jag köpte!


Sminket var under halva priset om man jämför med Sverige så jag handlade på mig ett rejält lager!
Converse skor (äkta!!!) för 275kr... Levis Jeans för 130 kr och en Fossil plånbok!
Och en massa andra kläder från Forever 21!
Nu är jag helt slut efter en dag på förskolan...Jag har ju blivit gammal nu och det känns i kroppen! haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar