måndag 11 april 2011

Miamitrippen! "N.Y" del 3... Bildregn!

Här är klockan runt 02,00 och vi har gått upp jättetidigt för att ta oss till Miami Beach! Vi passade på att åka dit på natten och flyga upp igen på kvällen så vi inte blev av med en massa onödig "vakentid"...

Jag tackar min man för en underbar födelsedagspresent!

På morgonen så var det mulet, förmiddag till eftermiddag, Panik sol och på efmiddag-kväll panikregn och åska!


Den kända tatueringsstudion "Miami Ink"! Jag blev besviken för den såg inte ut som den skulle där inne och jag såg bara en av alla kända tatuerare!


Lagom till regnet så åkte vi in till stan och gick i affärer!


Här är utsikt från restaurangen där vi åt middag!


Mitt bland alla "solsaker" så fanns det en "julaffär" haha!


Sen var det dags att flyga tillbaka till storstaden!

Efter stranden i Miami så flagar jag som en gris... Ungarna på dagiset frågade varför "fröken hade så rosa näsa"? haha.. tur att Micke blev brun i alla fall! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar