söndag 3 april 2011

Liten halsning!

Godmorgon!


Nu ar kl 07.07 och jag vaknade super tidigt! Jag kunde inte sova sa lange for jag ar mega forskyld och har ont i oronen efter flyget!


Men jag klagar inte for nar jag vaknade sa satte jag mig i fonstret och kikade ut!

(nu blir det fel ordning pa dagen men det gor inget!)

Igar nu da! Micke fyllde 30 ar tre ggr! Sa han hade varldens langsta fodelsedag! Vi firade honom 2 ggr pa flyget eftersom forst sa blev kl 00.00 svensk tid och sen efter ett bra tag sa blev hon ju 00.00 amerikansk tid och sen nar vi vaknade pa den riktiga morgonen sa sjong jag en gang till!


Det sista pa dagen sa halsade vi pa kandisar!

Just honom vet jag inte riktigt vem det ar men who cares?

Starwars gubben!
Den basta var ju anda Mr Big i S.A.C men honom far ni se senare!
mitt favvo lunch stalle!
Igar sa var vi och kollade pa ett museum dar vi fick ga in en ubat, flyg och ett fartyg! i fartyget sa fick man sitta i en liten "helikoter" och kora flygplan! Vi akte upp och ner det var svin roligt!

Staden ar inte lika stor som man tror... Jag och Micke skulle ga till central park for lite frukost och vilka moter vi pa vag in i parken jo Julia och Henrik! Helt sjuuukt roligt!


vi at brunch pa ett fantastiskt stalle och mer bilder kommer! Henrik!


Julia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar