lördag 23 april 2011

2 härliga dagar!

Iförrgår kväll så kom Dano och damiljen Svensson/Thordsson på besök! Vi tog en snabb grillning ute innan vi satte oss inne och myste!


LÅNGFREDAGEN!

Igår så kom min bättre hälft, Stina hit från Borås! Det passade så bra att mamma,pappa, Lina och Tyra kom och mötte upp så vi satte oss på den nya restaurangen "Alfredo´s" (tror jag den heter?) Det var supergod mat och trevlig personal! Jag åt en pastarätt med oxfilé till! Jag beställde till kantareller i och den blev suuuuuupergod!


Pappa och Stina är som salt och peppar! Båda två behövs för att maten ska smaka bra! haha!

När vi var klara så åkte jag Stina, Lina och Tyra upp på berget och gick burma rundan! Det var helt underbart där uppe!


Kvällen avslutades med grillfest! Tack Stina,Dano,Hanna, Mikael och Frida för en trevlig kväll!

Glömde tyvärr att ta kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar