tisdag 12 april 2011

Födelsedagen och N.Ydel 5!

Vi börjar med N.Y delen!


Jag och två coola poliser!

Herr Gustafsson Fru Gustafsson
Nu till den populära filminspelningen!
Ser ni vem det är?! Will Smith! Och jag har pratat med honom! I denna affären gick han fram och tillbaka in och ut i hela dagen! Först så körde han fram lite med sin svarta bil och sedan klev han in i affären...
Här hade han pause och lite lunch innan han fick springa tillbaka till inspelningen igen! Det var här jag fick prata med honom! Missa inte Men in black 3!
Micke är stjärna för en liten stund!

Ser ni hans bil?!!
Detta är taget ifrån vårat hotellets entre!

Nu till min 25 års dag!

Medans micke firade sin 30års dag i N.Y så firade jag min födelsedag mestadels på jobbet.. Livet är orättvist! Haaha!


Jag fick ett typiskt "Micke" inslaget paket på morgonen med en Uglidress!


Och frukost och godis på sängen! ( Världens bästa födelsedagspresenter eftersom jag fick N.Y och Miami resan dessutom!)
Ikväll så har jag firat med några kompisar och familjen!
Lille Andy var självklart med!
Och Lilla Tyra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar