fredag 7 januari 2011

Man lär sig mkt på dagis!

Hallå på er! :D
Nu sitter jag och min man och kollar på let´s dance... (snygg bild det blev, NOT) Eftersom Micke har haft magkatarr och feber igen så har vi myskväll här hemma! Våra gäster är och hälsar på lite övriga kompis ikväll så vi har typ "barnvakt"?!
Min fina man!
Inatt så kunde inte jag somna så jag skrev en "barndop" sång 00.40 inatt! Den blev tillägnad min fina lilla Tyra! (http://linaslina.blogspot.com )
Jag lär mig alltid något på dagis! Min underbara jobbarkompis Lena berättade att man kunde använda apelsinskal som tänder! Jag skrattade så kag kvävdes NÄSTAN! Och var tvungen att prova givetvis!
På rasten så åkte jag hem till Tunhem och kollade på pappas verk i tvättstugan! Men innan jag gick in så var jag tvungen att ta en bild på den vackra snön!
Tvättstugan är ju inte omgjord den år 0001? Så det det kommer att bli så ljust och fint när det blir klart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar