onsdag 12 januari 2011

Härlig kväll x2!

Igår så stack jag iväg till Jönköping för att hälsa på Niclas och Malin! Jag slutade en halvtimme tidigare än väntat igår så jag tränade, och åkte sedan direkt efter träningen... Jag kom till Jkp en timme innan Nisse slutade och eftersom en annan kompis jobbade så gick jag en sväng på A6 helt ensam...

Jag mötte upp Niclas vid 7eleven! Där köpte jag min nya favoritsak! Nämligen en "takeaway mugg"!

Det var så härligt att se mina älsklingar igen! Tyvärr så fick jag åka ensam för min man jobbade.. Vi åt kvällsmat på ett ställe som hett Café Johan (eller ngt såndant) Så himla mysigt! Dit SKA jag igen!
Efter jobbet och träningen så kom Christin hit en sväng och vi sjöng lite gamla godingar! Efter en stund så stack vi och handlade på Willys!

1 kommentar: