tisdag 4 januari 2011

Jag Älskar Dig!!!

Jag har precis kommit hem ifrån jobbet på en förskola...Idag så hände det en sådan mysig sak som jag bara ville berätta!


När vi skulle ha liggvila på jobbet så la jag min madrass brevid ett barn... När alla barnen börjar somna så känner jag att barnet ligger med huvudet jätte nära mitt...

Jag slår upp ögonen och får 2 blöta pussar mitt på munnen.. (!?!?)
-Jag älskar dig! Säger barnet då!
En chockad fröken ler lite förvirrat och säger..
-detsamma!

Barnet är jättenära på att somna men vänder sig om en gång till och säger..
-Jag älskar dig!

Fatta vad barn kan vara söta!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    hoppas allt är bra med dig :)
    vilken förskola jobbar du på :)
    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Barn är så underbart ärliga :)

    SvaraRadera