måndag 3 januari 2011

Fantastiska nyårshelgen i bilder!

Nyårsafton 2010/2011

Hoppas att ni har haft en härlig nyårshelg! Jag och Micke har haft våran bästa nyår någonsin! Vi firade uppe bland vänner i Bergsjö ovanför Hudiksvall... Jonas och Isabell hade ett jättemysigt hus som var inbäddat i snö!
På väg upp så hämtade vi upp Jocke och Josse i Uppsala! Det enda som vi hade planerat från tor-sön var att ha ett ordentligt nyårsfirande på nyårsafton... Det gjorde att dagarna var så fria och vi fick känna oss som hemma och gå som vi ville!

Medans några var iväg och åkte slalom så tog jag med mig min man, Jocke och Josse på en sparktur! Det var så härligt!


Micke fastnade i snön!
Bilen också...


Det blev fredag och det var dags att äta middag!

Fina Isabell och Silvia!
Hanna!

Josse!
Snygga brudar, Josse och Rebecka!
Förrätten! Toast skagen och pilgrimsmusslor!

Rebecka träffade jag för första gången och det var en riktigt härlig tjej!
Jag tillsammans med två kändisar! Johan Glans och David Batra!


Anders och Silvia!



Här ser ni Isabell och Jonas! Jonas var uppväxt i huset som vi bodde i!

Oxfilé, stekta potatisar och rödvinsås!
Pannacotta a la Gordon Ramsey! Behöver jag ens säga att det var gott?




Äntligen 00.00! Gott nytt år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar