söndag 23 januari 2011

Intensiv dag!

Hallå Hallå!

Igår var en intensiv men mkt rolig dag! Dagen började med mys frukost eftersom vi var tvungna att testa på våran nya brödrost! Sen blev det dags för en stund på gymmet! Det var väldigt mycket folk upp på torget för det var en skidtävling som vi hade missat?!

Vi kom hem efter en stund och blev hungriga... Det slutade med att jag hittad på en maträtt till slut! Men det var faktiskt gott!

Jag har döpt den till "jossans kylskåp"! (haha)

Gör en omelett med delad sparrisar i, lägg på fatet..

skala ner en hel morot + potatis och stek
stek lite torkade skinka och lägg sedan allt på omeletten!

hacka lite verts, och små tomater
släng på

avsluta med att rosta en macka och dela och släng över.... (keso som tillbehör)


Precis när jag skulle hoppa in i duschen så får jag en förfrågan via sms om jag kan sticka till Lundsbrunn för att klippa håret på en kompis... Först så tänkte jag att det hinner jag inte innan kalaset ikväll men sen så stack jag iväg i alla fall! Jag for iväg som en galning!


Stressad som en gris så började allt med att jag råka klippa i fingret istället! Haha, men det gjorde ju att jag fick ett fint plåster med hästar på! Trots stressen så blev hon nöjd med frisyren som tur var!

När jag kom hem så hann jag bara fixa i ordning innan vi stack iväg till Borås för att fira min kompis Stina för att hon har äntligen blivit klar i skolan och är nu sjukgymnast! Grattis grattis igen! Det var mycket folk så detta är bara ett av alla borden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar