torsdag 28 januari 2010

Vilken uppståndelse!

För ett bra tag sen så gjorde jag en intervju i viktklubb.se som jag är med i. Jag var helt säker på att den skulle visas inne på viktklubbssidan men rätt som det var så fick jag en massa medelande på facebook att jag var med på aftonbladets hemsida! Blev något paff kan jag säga!



Här kommer en länk till intervjun: http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/viktklubbse/article6490221.ab



Igår så var jag på den "berömda" fruktrean på Lidl. Grejen är bara när jag åker och handlar att det aldrig blir bara de sakerna som var tänkta. Jag fick släpa upp 3 tunga påsar för 2 långa trappor! Jag var nästan helt slut sen...

Nu idag så ska jag snart åka och jobba på träningsskolan! 07.40-14.20. I eftermiddag ska jag försöka att måla så mycket jag orkar sen ska jag även göra en mkt god potatissoppa! Receptet kommer här!

Potatissoppa

5st Potatis

5 dl vatten

1 Buljongtärning

2 msk Tomatpuré

2 tsk Paprikapulver

5 hg köttfärs

1 lök

Bryn potatis och lök i en kastrull med lite olja. Häll på paprikapulver och tomatpuré. Häll på vatten och buljongtärning. Koka tills potatisen nästan är klar. Lägg i den brynade färsen i soppan och koka i 5 min till!

Smaklig måltid! // Josse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar