tisdag 26 januari 2010

Sovmorgon men ändå tidigt uppe!

Jaha, det blir en fullsmäckad dag igen! Jag vaknade upp av att mobilen ringde, det var ifrån jobbet på gymnasiesärskolan. Jag ska jobba där 09.30-14.30 idag! Så nu har jag ju sovmorgon igentligen då! Men jag har svårt att somna om! Men Micke ligger inne i sängen och "snusar"! :) Så nu har jag precis ätit frukost vilket helt klart är den bästa måltiden på hela dagen!





När jag slutar jobbet så ska jag åka direkt till Optimera och fixa:

  • Ny beige väggfärg

  • Hämta en trappstege i pappas bil

  • Köpa färg till skåpet

  • köpa pensel till skåpet

  • Köpa mera tejp


Jag ska måla om detta skåpet som Micke hade med sig när vi flyttade ihop. Jag är på gränsen till allergisk till furu.. Först så tänkte jag måla det i vitt men sen så ångrade jag mig. Jag ska olja det i mellanbrunt så det nästan ser ut att vara i ek. Då passar den in bland de andra möblerna i det nya matsalsrummet.



Nepp om man skulle börja greja iordning med mat och annat smått och gott som ska med till jobbet. Jag kanske t.o.m hinner åka och handla allting innan jobbet så att det är bara och köra igång sen när jag slutar?! Ha en trevlig dag! // Josefine


1 kommentar:

  1. Jag är nyfiken på vad det blir för färg på väggen...

    SvaraRadera