söndag 24 januari 2010

Presentation!

Josefine heter jag. Jag är 23 år och jag bor i Falköping! Jag gifte mig i somras med Mikael som är 27år och kommer från Örebro ifrån början. Som ni ser så är han mörk för han är adopterad ifrån Indien. Vi träffades faktiskt via internet och som tur är så vågade jag träffa honom på riktigt annars så hade inte jag suttit och bloggat här i våran 4:a! Jag arbetar just nu som vikarie på en träningsskola, särskola och förskola. Självklart så längtar jag efter ett fast jobb och för hoppningsvis i någon ny miljö som t.ex butik! Micke är utbildad gymnasielärare i samhälls ämnena med arbetar just nu som fritidspedagog på en skola 0-7.

Jag är med i en viktklubb och har gått ner 15 kg genom den. Det har lett till att jag har varit med i en intervju i veckorevyn! Det är fortfarande kilon som ska bort så det kommer ni säker också få följa. Jag har även en blogg på viktklubben!

Vi har beslutat oss för att göra en "extreme homemakeover" så det kommer ni att få följa nu så småningom! Jag är intresserad av inredning så nu ska jag äntligen få fria händer och börja skapa.
I fredags så var våran vän Lina här och innan Mikael kom hem så möblerade vi om! Vi skiftade rum på vardagsrummet och finrummet. Så nu sitter vi här i vårat nya tv rum och beslutade oss för att börja blogga. Det ska bli så roligt att måla om här! Imorgon så ska jag förhoppningsvis småstarta lite! Självklart så ska ta för/efterbilder på det som går!

Hoppas nu att ni kommer att trivas med oss och våran blogg! Jag kommer att blogga mycket för min egen skull för jag antar att det är jag som kommer att skriva mest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar