torsdag 11 april 2013

Nattbesök!

Godmorgon!
 
 
Kl är bara 08,06 och jag är redan helt slut! ^^ Denna gången för att jag skrattade så mycket så att jag nästan kissade på mig...
 
 
(Igår kväll så skulle jag visa Christin en video från "Så ska det låta" när "Ronny & Ragge" sjunger "Rara söta Anna" på youtube... Vi gick sedan ifrån datorn och den sattes på skärmläge...
 
Vi sa hej då till Christin och Isak och satte oss i soffan och tittade på film... Jag deckade givetvis i soffan och sov min natt där medans Micke la sig i gästsängen p.g.a det var så kallt i sovrummet...)
 
NU till det själva roliga... Vid 03-tiden inatt så hoppade "youtube" igång högt och ljudligt med "Rara söta Anna" i högtalarna av sig själv... Stackars Micke som sov i samma rum hoppade givetvis högt!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar