måndag 15 april 2013

Bra start på dagen!

Godmorgon!
 
Har ni sovit gott?!  Det har inte jag, tyvärr... Jag har säkert vaknat 20 ggr inatt?! Och jag har drömt en massa konstiga saker!
 
En av de konstiga drömmarna var att jag hade köpt 7 st katter som jag hade "delad vårdnad" med Magnus Uggla och Blondinbella!?!??? Dessutom så bodde vi i samma hyreshus i Stockholm så kattstackarna fick bo i trapphuset! Uggla hävdade att de fick bra kondition då?!
 
Jaha, jag har gått upp nu i alla fall och kl 8,00 skall jag vara hos tandläkarn! (BLÄ)
 
Jag avslutar detta konstiga inlägg med en historia som jag fick av en kompis nu på morgonen! ^^
(Bilden har dock inte med själva händelsen i historien att göra, hahaha)
 
Det var en cowboy som var ute och red. Han blev lite trött och stannade till på saloonen. Innan han gick in så pussade han sin häst i rumpan. Bartenden inne på saloonen observerade detta och blev fundersam. Cowboyen började beställa några glas whisky. Bartenden blev allt mer fundersam. När mannen hade tagit ett par glas och blivit lite rund under fötterna, tänkte bartenden att han nog vågade fråga. Han tog mod till sig och frågade: alltså, jag såg vad du gjorde där ute. Varför pussade du din häst i rumpan?
Jo sa cowboyen. Jag har nare. Har man pussat en häst i rumpan, slickar man sig inte om munnen...
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar