onsdag 10 april 2013

Belöningssystem!

Godmorgon på er!
 
Har ni sovit gott?! Jag slocknade i soffan efter "Carinas Bergs bärbara show"... (Heter den så? )
 
Idag så är jag ledig från jobbet men jag skall jobba skiten ur mig ändå! Fast här hemma! Jag har bestämt mig för att STORSTÄDA lägenheten! Någon som är hemma och har det tråkigt?! Kommer ni hit så skall jag sätta er i jobb ^^ I PROMISSE!!
 
Ikväll när Christin har varit här och repat inför morgon dagen så skall jag bara jäsa i soffan! LÄNGTAR!!!
 

 
 
Jag har infört belöningssystem till mig själv! Det gör städningen mkt roligare! Alltså... När jag är klar med en viss antal punkter så får jag ha rast i 30 min och bara göra ROLIGA saker! Jag är som ett barn fortfarande men så länge allt blir klart så!

Sovrum:
* bädda rent
* damma
* dammsuga
* torka golv

*tvätta

Hall;
*damma
*dammsuga
*torka golv


Kök:
*Damma
*kylskåpet
*luckorna
*dammsuga
*diska
*torka golv

Gästrum
*bädda rent
* damma
*dammsuga
*torka golvet


Tv rum
*damma
*dammsuga
*torka golv


Finrum
*damma
*dammsuga

*torka golvet

Toalett
*damma
*spegel

*dammsug
*torka golv



Förråd
*plocka undan från golvet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar