söndag 14 april 2013

Maskeradshyllning!

Igår så fick jag ett mms från min bästis Christin på henne när hon hade klätt ut sig till Ragge under 90 tals tema/ Maskerad! 
 
Hon är helt fantastisk på att klä ut sig! Så här kommer en liten "maskeradsutklädnads hyllning" till henne och några till!
 
Christin under Halloween 2011!
 
Christin m kompis under Wrågårdskalaset 2009 som nyckelpigor!
 
Togan under hennes student!
 
 
Christin som Cowboy under en sommarfest! Detta är mångas "favorit" ^^
 
 
 
 
80 tals fest!
Bio tema! ^^
 
Wrågårdskalset 2010 som paket!
 
Halloweenfest 2012!
 
Haha, gårdagens mms bild som Ragge till vänster! ^^ 90 tals fest!
 
Tallanger måste man ju lyfta fram eller hur ^^ Kram på dig Christin!
 
Här har vi två andra godbitar! Min kusin Anna och hennes Andreas som
Austin Powers o Foxxy Cleopatra!
 
 
 
Här kommer några av de maskerader som jag har varit med på! ^^
 
Till vänster:
Peter: KUNG
Micke: SMURF
Jag: PINOCCHIO
Stina: RÖDLUVAN
Lina: Benjamin Syrsa
Dano: Belle
 
 Haha, Jag och Stina som Obelix o Asterix!
(Ett roligt minne är att vi fick åka tåg till Herrljunga i dessa kostymer... På den tiden så hade vi fritidskort som det skulle visas legitimation till.. haha, som tur så var jag mig lik! )
 80 tals fest tillsammans med Erik och Karro!


(Lånade bilder från facebook)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar