torsdag 10 januari 2013

Ledig eftermiddag


Hej på er!

Jag kom hem för en liten stund sedan från jobbet! Skönt att sluta tidigt vissa dagar så att man får en eftermiddag hemma! Har precis tagit hand om diskbänken!


Skall sätta mig i soffan nu en stund och kanske slumra till lite innan Micke kommer hem! Skall dock drömma mig tillbaka till alla våra resor först?!  Många gånger har man fått frågan... "Vilken resa var roligast"!? Men det är så svårt att säga?! Eller hur?!

L.A

Mumbai

Tokyo

Kina

står dock högt i kurs...

(Bilder från LA)




2 kommentarer:

  1. Mikael Gustafsson10 januari 2013 kl. 18:53

    Du har ju missat en massa...San Diego, Washington, New York, Miami, London, Paris, Berlin, Köpenhamn, Dubai..osv osv=)

    SvaraRadera
  2. Jag pratade ju bara om mina favoritresor! ^^

    SvaraRadera