torsdag 31 januari 2013

Bortskämd!

Eftersom jag har varit ute och rest en hel del nu så har jag på så sett blivit ganska bortskämd när det gäller resemål! Jag tänkte tillbaka på platser/länder som jag INTE VILL besöka igen... Även om man hade roligt då. (Fast å andra sidan så beror det på sällskapet och inte platsen)
 
1. Turkiet..
 
2.Rhodos
 
3.Bulgarien
 
 
Bulgarien hade jag och Stina hört en massa om, alltså Sunny Beach... MEN vi blev väldigt besvikna på stället... Som tur var så träffade vi ett helt gäng med Serbier!!! ^^ Som vi umgicks med!
 
(Stina dansar med en servitör)

 Det regnade dessutom första kvällen (om jag inte har helt fel) så vi spelade kort uppe i hotellet med Serberna!
 En annan kväll så gick vi och bowlade tillsammans! Det var dock ett väldigt omodernt ställe! Vi fick skriva upp våra poäng för hand!
 Serberna var där för att festa! Ett helt stort gäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar