torsdag 11 oktober 2012

Universal Studios L.A

 
Kl ringde vid 06 och var bara att gå upp och se glad ut! Micke skulle iväg en liten sväng och jag ! Jag valde mellan buffén och spa menyn och eftersom jag skall hänga vid poolen efteråt så tog jag spamenyn!skyndade mig långsamt att bli iordninggjord för att gå ner och äta frukost ! Jag valde mellan buffén och spa menyn och eftersom jag skall hänga vid poolen efteråt så tog jag spamenyn!
 
 
 



När jag hade fixat mig  inför ett morgondopp i poolen så blev jag besviken när jag väl kom dit ...för vattnet var alldeles grumligt så jag la mig i badkaret istället!
 
 

Micke kom tillbaka efter en stund och vi åkte iväg genom Beverly Hills mot Universal studios!







( måste bara berätta vad som hände när vi frågade efter vägen till u-s! Micke hoppade in å frågade i en liten affär! Det kommer en man som stannar bilen bredvid våran! Han gå förbi å tittar på mig och sedan i i affären..

Väl inne i affären så går han fram till Micke å frågade om jag var hans tjej annars så skulle han ragga på mig på vägen ut! Haha, snacka om en bra start på dagen!)

Vi kom fram till U-S tillslut och vi började vistelsen med en "studio tour"! Alltså där de spelar in olika filmer/serier! Det var riktigt häftigt att se alla uppbyggda scener ur bl.a Desperet housewifes!






 
 


 
 









 Fortsättningen följer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar