lördag 13 oktober 2012

Santa Monica Beach and Pier

Vi stannade till en bit utanför warners brothers studio och åt en efterlängtad lunch ! Vi skulle egentligen åkt och tittat vart Maria Montazami bodde idag men de var så långt dit så vi hoppade det!
 

Vi åkte till St:Monica beach istället där Beywatch spelades in! Vi (Micke) såg tyvärr ingen Pamela Andersson men det var en massa andra människor där längst med piren och stranden!










 
Det var lika skönt som det såg ut! ^^

















Bilen lämnades tillbaka på Hetz och de hade buss till flygplatsen som låg bara 5-10 min därifrån! När vi kom fram till LAX så stog det personal utanför som checkade in oss och tog våra väskor så det var bara att gå in! Perfekt!

På flygplatsen så passade vi på att köpa födelsedags present till min kära bror som fyller år snart!

Efter att ha legat på golvet i ett hörn vis gaten och försökt sova så spelade jag lite patians medans Micke sov! Det verkade ett gäng asiater ha roligt åt! Men det är ju roligt att man kan glädja ngn eller hur! ^^

Eftersom jag inte har haft internet tillgängligt och då inte har kunnat blogga så har jag " bloggat" ändå fast på "Anteckningar" på mobilen så att jag inte skulle glömma av en massa tills jag kommer hem! Så just nu så sitter jag och skriver detta på flyget mellan Los Angeles LAX och Washington DC!

(piloten berättade förut när vi startade att flygplanet var endast 3 månader gammalt och att det är så härligt när de luktar nytt!) hihi!
Nepp nu skall jag lägga ner mobilen å ragga inför en heldag i Washington DC!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar