fredag 12 oktober 2012

Friends / Vänner.. Central Perk

THE FRIENDS STAGE
 
Vårt hjärta bultade till en extra gång när vi åkte och stannade och pratade vid denna skylten! Brian, vår guid säger då följande...
 
-Här inne spelades den kända serien Fríends in! Eftersom att Serien blev så stor så har de fått en egen skylt! (Ni skall få se de vanliga skyltarna sen)
MÅSTE FÅ KOMMA IN HÄR, tänkte vi... Men då säger Brain detta...
 
-Tyvärr har ju alla nerlagda seriers "scener" plockats ner...
 
-NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJ!!!
 
-Det finns dock en "SCEN" kvar som är uppsatt!
 
 
Vi fick gå in där de spelade in Friends när de sitter i cafet central perk!! Vilken känsla att sätta sig i Deras soffa!!!
 






 (Om ser dörren vid vår Guid, det var där man kom in precis till vänster om den så var det en vägg! Så att vännerna sitter alltså och "tittar" in i väggen ngn meter framför sig! Haha! (och kameran då givetvis)
 En sak som jag har svårt att smälta var att det var MKT mindre än vad det ser ut i serien! Så litet att jag inte fattade hur de fick plats med kameror m.m! Om ni kommer dit ngn gång så kommer ni att hålla med mig! Jag lovar!! Det ser t.o.m större ut på våra foton än det var??! Det är på grund att ljussättningen! ( trä väggen vid fotöljen var dock ditsatt nu efteråt av ngn anledning?!


 
Eftersom att vi är riktiga Vänner nödar jag och Micke så var denna upplevelsen att sätta sig i deras soffa, svårslagen!!!!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar