lördag 25 augusti 2012

Tungt!!!

Igår så missade jag min fd. granne Sandra som slutade på Atlantica joy där jag spenderar mycket fritid! Det kommer att kännas tomt å konstigt efter henne!! ( bäst för dig att du gästar ibland)

Eftersom jag har bytt ut mina vanliga pass ( dans o bodycombat) till spinning så har jag inte sett min lilla babe Therese på hur länge som helst?!!

Dessutom skall min älskade vän Rebecka som är spinningsinstruktör åka å resa nu och kommer tillbaka i december!!!! Hur kan man göra så mot mig!!!!!!

Som tur är så räddar min nuvarande granne Melinda mig! För hon har äntligen börjat att ha spinning igen!!!

( de finns självklart många andra duktiga instruktörer men det är extra roligt att gå på de pass där man känner instruktörerna!! )

2 kommentarer:

  1. Söötnos!! Ja jag tycker allt att det är dags att lägga om passen något igen när jag kommer tillbaka. Du kan ju bara sitta där på sadeln och och se snygg ut. Du måste även svänga dina lurviga till härliga rytmer..! ;)
    Kram Therese <3

    SvaraRadera
  2. Haha! det är sant! Jag kan behöva svänga lite!!! ^^ puss // Josse

    SvaraRadera