onsdag 15 augusti 2012

Godmorgon!



När jag vaknade för en liten stund sedan så fick jag ett sms av min kompis Stina! Det stog bl.a "Jag drömde du å jag var i Kina i natt!" Då fick jag helt plötsligt en massa flashbacks från våran vistelse där! Det hände en hel del knäppa saker ^^

Knäppa händelser i Kina part 1!

Jag skall fota Stina som ställer sig så bra utanför "den förbjudna staden"! Helt plötsligt....

Ställer sig en kines precis brevid och hans kompisar tar kort!?! Å jag med givetvis! haha!
 Vi smyger med ett gäng från kanada för att få lite gratis guidning av deras guid! Smart va ;)

Här tar Stina en bit från Kinamuren!


Vi äter Peking anka tillsammans med några från hotellet?!!!
 Vi träffar två gamla kompisar från Alingsås?!!

Några tjejer vill bli fotade med oss!!?!

Vi sover hos min kompis Amandas farmor! (träffade henne förra ggn i Kina) Där vi bjuder på svensk mat!
 Stina ser nästan likadan ut som fågeln bakom! (Kunmning Zoo)

Kommer mera knäppa saker senare! haha! Detta var 2007!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar