onsdag 15 augusti 2012

Knäppa händelser i Kina 2007

Här kommer lite flera knäppa händelser från min och Stinas Kina resa år 2007!


På kvällarna i Shanghai på hotellet så hängde vi med dessa killar! En från Korea, en från Turkiet, en från Finland och den sista från Scottland! (Tror jag det va) ^^
I Kunming syntes vi bra för vi var på ett discotek där det enbart var kineser! ^^

 Här ser ni Amandas farmor som vi bodde hos! Visst liknar hon Rafiki i Lejonkungen!? ^^
 Vi skulle ta en lite guidat busstur för att komma ut på landet lite, men vi fick en privat guidad tur för det var bara jag och Stina som åkte på den turen ^^^

Här spelar vi spel ute på landet med våran guid!  Jag köpte med mig ett sådant spel hem men jag kommer inte ihåg hur man spelar!?

Vi fick middag hemma hos busschaufförens föräldrar! Samt fick vi se risfält!

Här är vi i Shanghai igen ^^ Första dagen där när vi precis kom upp från tunnelbanan så dök dessa ungdomar på oss! -Heeeej! Följ med oss till teprovning! (De gillar att prata engelska ) Så sagt och gjort!


Jag och Stina går upp väldigt tidigt för att titta på motionärerna som gjorde yoga m.m i parkerna före de gick till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar