onsdag 27 juli 2011

Ökensafari!

Dags för lite jeepsafari! Guiden hämtade upp oss och 3 andra vid hotellet. När vi hade åkt från Dubai så stannade vi en mack ca. 30 min utanför staden för att köpa lite snacks!



En Oas mitt i "smeten" med husdjur!





Tur att det var guiden som körde annars så hade jag behövt en karta, gjord av ett sandpapper!?






Våran jeepkompis!



Drickpause var nödvändigt! Vi frös inte direkt om man säger så! Och en viss fru Pucko Gustafsson hade bara sandaler på fötterna vilket gjorde att jag brände mig när det kom in sand!




Piff och Puff i öknen! Han till höger på bilden var våran guidis!




Micke har tyvärr lite lättare att få färg än vad jag har som ni kanske ser...







Turister från Österrike!



En väldigt het kille!




Här hoppades jag att man kunde på något sätt sätta sig i sin egna skugga... Men det gick inte så bra!?







´


om en stund kommer det in film från safarin också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar