lördag 2 juli 2011

Längtar!!!

Hej på er!


Jag har så mkt roligt framöver nu som väntar så det kliar i hela kroppen! Det är allt från bröllop, resor och flytt! Men mer om det när det är dags!


I torsdags på min rast så åkte jag iväg lite snabbt till en lägergård där mamma jobbar! Just då var det ett barnläger och mamma blev så glad att jag hoppade in och sa hej!


Igår så var jag hemma hos föräldrarna och hjälpte pappa att städa i utehusen! Då hittade jag de här! De ska jag göra en makeover på!


Och de här! De är i midje höjd!
(ni blev de på fel håll,typiskt)


När jag skulle springa in för att göra lunch då fick jag se att deras ljus såg lite hängit ut! Jag försökte säga till det att "Ryck upp dig och se saker från den ljusa sidan!!!" Men det hjälpte inte?! Ljuset måste haft en dålig dag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar