lördag 23 juli 2011

Fortsattning av bilder DUBAI!

Hej!


Sa hemskt med det som hande i Oslo!! Hoppas att det inte har hant nagot med mina kara dar hemma bara!



Slanger in lite bilder innan vi drar ivag pa "utflykt"!



Hittar ni Nemo? Akvariumet i hotellet!



Har hittar vi Micke i alla fall! Har ni sett att det ar snackor pa pelarna?



Det var dags att aka in till staden med hjalp av ett tag som aker fram och tillbaka pa palmen! Det ar ett forarlost "tag-tunnelbana"!


Hotellet fran taget!




vattenlandet!







Rosapantern och Micke!




Har ser ni Dubais centrum! I alla fall ett av dem!



Vi gick en stund pa ett kopcentrum innan det var dags for att aka pa marknad! Vi tog en battaxi till ratt sida av an...Det kostade ca 1,70 kr! Jatte billigt och JATTE mysigt!










Vi hann med 4 st marknader denna kvallen! 2 olika klader-vaskor marknader, 1 tygmarknad och sist men inte minst kryddmarknaden!



Har har vi Micke och varan nya kompis.. Jag kallar han for Mr 15! Jag prutade namligen ner allting till 15 Aed.. bra va!




Forutom utflykten ikvall sa langtar jag ngt enormt till morgondagens halvdagsutflykt! Vi ska upp med tuppen! Men jag ska beratta mer om detta imorgon kvall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar