söndag 10 juli 2011

Bildregn från Tjörn!

Åååh vi har haft en sådan mysig helg på Tjörn!

drog så fort vi kunde efter jobbet i fredags till Emil och Therese m. barnen!






Lowe, Thilda och Therese!


Vi avlsutade fredagskvällen med att sitta ute i trädgården och tände en brasa! Framåt 03,00 snåret så kröp jag ner i sängen!


För vi skulle ju upp till Markus & Lovisas bröllop dagen där på! Visst var de otroligt vackra!


Micke!


Mina andra två godingar; Cissi och Stina!


Färgtemat för klädseln var rött/grönt! Eftersom jag inte äger några klänningar i dessa färger så lånde jag denna från Lina! http://linaslina.blogspot.com Tusen tack älskade vän!



Skärhamns Kyrka!



Bröllopsfesten höll till på Salt & Sill på Klädesholmen



Välkommsdrink på deras terrass under minglet!


När brudparet anlädde så fick de gå på röda mattan fram med livvakter som skydda dem för alla oss som var paparazzis! (Lollo är fotograf)


Fantastisk utsikt från Salt & Sill!



Förrätt:Skagentoast





Huvudrätt:Torsk m. färskpotatis



Bordsgrannar Madde & Victor



Kvalitétid med bruden!









Världens fulaste tavla hade S&S!!!! Grattis!



Jag och Stina höll tal till brudparet givetvis!


Bröllopstårtdags!!


Stina hade många bollar i luften! Tagna ifrån en barnpool där brudparet fick sitta under spexet!




Kort/film dags!



Det bästa tills sist: bröllopsvalsen!





Vi åkte tillbaka till Emil och Therse och satte oss vid elden på baksidan återigen! De slutade med att vi la ut en madrass och och filtar och vi låg och pratade till 04,00 på morgonen! Helt klart det mysigaste jag har gjort på länge! Jag saknar de redan!


Innan vi drog hem i eftermiddag så grillade vi!!!


TACK för en toppen helg!!! Massa kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar