måndag 6 juni 2011

Sveriges Nationaldag!

Efter två helt sjukt roliga pass på atlanticajoy ( Aerobics och P.S.I ) så skynda jag mig hem för att snabbduscha och slänga i mig Sushin som min man bjöd på! Vi skulle dra iväg till plantis för att möta upp Dano och Hanna! Innan vi hittade dem så stötte vi på min lilla Tyra och hennes föräldrar!


Det var mycket folk i parken och en hel del uppträdanden! Skoj! Nationaldagen firades på rätt dag för det var verkligen varmt och skönt ute!



Vi hann med att gå in på museumet innan vi drog upp till Mösseberg för att spela freespygolf!



Jag tackar mina motspelare för en god match men det kändes som att de andra vann i hästväg! Men roligt var det! Innan vi skildes åt så tog vi och bjöd segrarna på glass på Mössebergsgården!


Självklart så blev det grillat till kvällsmat!

2 kommentarer:

  1. Åh, min lilla sötnos på bild. Kan vi inte ta och träffas snart jag och du? Helst lite längre än när du tog det där kortet. Kanske en grillkväll eller en promenad eller bara kaffe/the?

    SvaraRadera
  2. det låter väl vääääldans bra! När kan du nu för tiden? eftermiddag eller kväll, vecko eller helg? kraaam

    SvaraRadera