torsdag 2 juni 2011

En dröm!

Dröm!


Idag så pratade jag med en av mina bästa kompisar som jag träffade i Kina! Jag har ju varit i Kina 2 ggr och man får en speciellt band när man umgås mkt så tätt! Amanda heter hon och idag så lyckades vi äntligen vara inne på Facebook samtidigt!


Vi spelade ihop på cafét i Kunming någon gång samt att jag bodde hemma hos henne ett tag! Jag saknar henne otroligt mycket! Just nu så är hon i Australien och går någon utbildning där.. Min stora dröm är att försöka fixa så att hon kommer hit och hälsar på! Eftersom det är svindyrt med biljetter för henne så ska jag försöka spara ihop så att vi kan dela på biljetten hit! Någon gång! Visa henne Sverige och ta hand henne på samma sätt som hon gjorde för mig! Shoppingturer, parker, uteställen, restauranger m.m!


Hemma i deras kök! De lagade otrolig god mat!




En kväll så åkte vi hem till min andra "bästis" Xiaoxiao och lagade mat tillsammans! Åååå vill dit nu!!!!!!!



Kina är ett land som jag verkligen kan rekommendera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar