lördag 18 juni 2011

Mickes avlsutning 17/6-2011

Hej!

Igår så hann jag med en väldans massa saker! Dagen började med att fixa till sig lite inför "studentfirande" i Skara! På vägen dit så hoppar jag in på jobbet och lämnar en kaka till mina arbetskompisar eftersom det var min sista dag på vikariatet i torsdags! (ska fortsätta på ett sommarvik nu)


Efter att ha sprungit under paraply i spöregn så börjar avslutningen äntligen i Skara domkyrka! Det var en mysig avslutning för Mickes elever! Skara har många roliga traditioner på deras studentdag!



Magister Mikael utanför kyrkan! haha!


Efter kyrkan så åkte Micke och eleverna tillbaka till skolan medans mamma mötte upp mig! Vi åkte iväg ut på landet och hälsade på mammas kompis Inga! Hon bodde så mysigt i ett litet hus! Vi åkte en annan skogsväg hem och där stog dessa söta kossorna under ett träd vid vägen!


Mamma åkte hem och jag åkte till Katedralskolan vid 12,30 då det var musikuppträdanden och utspring!




Alla lärare har som "tradition" att stå och kika på alla elever som springer ut, på taket!





Efter det så åkte jag hem! Då ringer Julia och frågar om jag vill hänga med till Lager 157 med henne, Rebecka och Patricia! Självklart ville jag det och vi shoppade i några timmar!




Kl 20,00 när vi kom hem så åkte jag, Micke och Julia upp till Aroy och åt thaimat! Mycket gott! Tack snälla Moster m. fam för presentkortet där!


På vägen hem därifrån så hälsade vi på Patricia som hade börjar jobba på Terrassen samt Rebecka som var där!


Idag så har jag och Micke storstädat och det passade ju bra eftersom vi får främmat ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar