söndag 5 juni 2011

Helgen!

I fredags så var det äntligen dags att få besök av Carl och Therese! Det var för längesedan vi sågs nu! De kom runt lunch och innan de kom så satt jag ute på gräsmattan i det fina gräset!


Vi åkte en sväng till skövde för att äta lunch och gå lite på stan!


Micke köpte sig en helikopter på teknikmagasinet som grabbarna hade väldigt roligt åt under kvällen!


På kvällen så startade vi grillen!


Dagen där på så åkte de tillbaka till Gbg och vi tog åter igen en utflykt till Skövde!


Micke hade fått mersmak av helikopter och köpte sig därför ett stort flygplan! Det är faktiskt riktigt roligt!


Idag så har jag haft småfeber hela dagen och nu på kvällen börjar jag äntligen att piggna till! Jag bokade av Coren på atlanticajoy p.g.a det!


Micke har suttigt och kollat på Änglagård 3!


Imorgon så vill jag vara bra igen för jag vill gå på ett aerobicpass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar