söndag 12 juni 2011

Ljuvliga helg!

Hålla på er!


Igår kväll så gjorde vi en köttfärspaj som blev sååå god! Anledningen till det var ju att vi hade över köttfärssås från lunch! Och den var den godaste köttfärsen som jag någonsin har fått i mig tror jag?!


Micke la nämligen i allt han hittade! köttfärs,lök,kalvfond, köttbuljong, rödvin, ketchup,krossade tomater och creme fraiche! Ett hett tips! Inte världens nyttigaste!


Efter en stund så kom Dano hit och vi hade en väldigt trevlig kväll här hemma!


Nu idag då så mötte jag upp Lina och Tyra för en långpromenad! Det var det skönaste jag har gjort på länge! Jag hade kunnat fortsätta hela dagen!

Solen va framme så vi fick skydda lilla Tyra så att hon kunde sova!



Vi avslutade promenaden vid Gondolino så jag kunde köpa med mig stans godaste sallad med mig hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar