söndag 29 maj 2011

Lollos Möhippa! 28/5-2011!!!

Lollos möhippa!!



  • Några av tjejerna stack hem till ca. 09.30 och kidnappade henne! De åkte in till centrum där jag och Stina hoppade på deras buss!




  • Resten av gänget hade samlats i en lokal i Chalmers för att förbereda! Vi kom dit med Lollo ca 10,30 då det var bubbel, ost och kex! Och självklart så fick Lollo byta om!


Lollo som "Mimmi"!





  • Eftersom de flesta inte kände varandra så hade vi en liten presentation och Anja håll i en lek!




  • Det var dags att byta lokal och vi gick till en annan lokal längre bort! Och då var det Dans som stog på schemat! Jag kommer inte ihåg vad det hette men det var lite stolsdans!



Hela gänget! Det var såååå roligt!



Vi hann med min "tipspromenad" innan vi gick tillbaka för att äta god lunch!





  • Klockan hann att bli ca 14,00 och vi var jätte hungriga! "Nea" hade fixat dit Thaimat! GOTT!




  • ca 15,15 så var det dags för lite bus på stan med olika uppdrag!


Bl. a at ta kort på alla oss i olika månadstema (hon är fotograf) och att klippa kalsonglappar!




  • Efter en rolig och intensiv dag så var det dags för att hänga på Spa. Vi gick till Radison SAS! Lollo fick massage!




Vi fixade henne inför kvällen med mammas fina gamla balklänning! Och slog oss ner i hotelbaren!






  • Vid 20.00 så hade vi bokat bort på Manana i majorna! En jättemysig Tapas-restaurang!


Efter 3,5h där så blev det dags jag, Stina och Cissi fick ta oss till tågstationen!



Tack mina fina nya vänner för en fantastisk rolig dag tillsammans!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar