söndag 15 maj 2011

25 års fest!!!

Hej!

Idag så har vi varit igång hela dagen! Vi skulle egentligen testat på segelflyg idag men vädret var ju inte det roligaste... tyvärr... Så vi tog tag i våra liv och gick och röstade istället!


Vi stack upp en sväng till Henrik och Julia och satt och tjötade lite innan vi for iväg på Tyras namngivelse! Puckot, jag alltså...fick inte med mig varken mobilen eller kameran! Men ska flirta lite med Lina sen så kanske jag kan få lite kort av henne! Det var så mysigt, alla gästerna gick till Tyras pappas barndomshem och planterade ett plommonträd som skulle växa upp "tillsammans" med Tyra! En jättemysig idé!

Efteråt så stack vi hem till Julia och Henrik igen för att kolla på hockey! Mitt i sista delen när det stog 3-1 till Finland så tröttnade min man!


Igår hade vi en fantastisk rolig kväll! Vi var hemma hos Cissi på 25 års fest! GRATTIS igen och tack för igår!



Imorgon så är det dags för jobb igen och efter jobbet så ska vi iväg hela arbetsgruppen på en "rolig" kvällsutflykt! Ska bli kul att se vad chefen hittar på för skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar