tisdag 3 maj 2011

Inspiration till framtiden!

På väg hem från jobbet idag så ringde jag tillbaka till Lina, som hade sökt mig! Vi träffades och gick en sväng på stan innan det var dags för mig att träna!

Jag köpte ett härligt nagellack som verkligen är en färgbomb!


Sedan hoppade vi in på bokia och handlade lite "kontorsmatrial"... Det ska jag använda som inspiration till min framtid! Skriva upp alla tankar om mål när det gäller jobb, träning m.m!


Jag har känt att jag vill ta tag i mitt liv på många sätt... Börjat tänka mkt på planer för framtida arbete och så... Får jag stöttning från mina nära vänner och motivation av mig själv så kanske jag kan nå mina drömmar!???


Måste citera min chef.... "Ingenting är omöjligt, varför är det då så svårt?!!!" Jag tycker att det är ett tänkvärt citat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar