fredag 3 december 2010

Indien!!!

Hej pa er!

Tyvarr sa kan jag inte lagga in foton!? Sa ni far se allt nar jag kommer hem...

Nu ar vi i Mumbai! Och klockan ar 18.37! Flyningen hit gick bra, lite forseningar har och dar men vad gor det!?

Bade jag och Micke tycker om Mumbai! Det enda jobbiga ar att det ar valdigt manga fattiga som kommer fram och tigger....Men det visste vi ju innan!

An sa lange sa har vi varit ivag pa en bat resa till Elefanton, dar vi gick i olika grottor! Vi traffade en trevlig familj fran USA som vi hade folje med! Pa den on sa fanns det apor!! Jag blev radd for dem tillslut for de attakerades!!

Idag sa har vi varit ivag pa en marknad det var mycket saker overallt! PANIK! Jag har ialla fall borjat kopa en hel del julklappar! Det ar roligt!

Hotellet ar fint och det ar god mat! Ja, det var val det som jag hade pa hjartat just nu!

(Dano och Hanna om ni laser detta: Det ar inte bara Micke som lagar saker med tejp! fast de riktiga Indierna anvander svarttejp istallet for silvertejp! )

Hoppas att ni dar hemma har det bra!!! Skriv garna pa kommentarerna har om ni vill oss nagot!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha, där ser man - svarttejp alltså. Micke får väl köpa med sig lite hem då. :) Skönt att höra att ni har det bra i alla fall, ska bli jättekul att se era bilder sen när ni kommer hem! KRAMAR

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ Det låter ju fantastisk! ta det lugnt med shoppingen=) Idag snöar det här... ja menar alltså att det är ju så man vill ha det 3e december... (inte avundsjuk alls...) Hoppas ni får det toppen. Vill ni så får ni komma på lunch här när ni kommer hem, behöver inte bestämmas än ifs=) Men då vill jag höra ALLT=)
    PUsss Stina

    SvaraRadera