tisdag 21 december 2010

Gustafssons har skaffat hus!

Hej!

Jag tappade räkningen på hur många gånger inatt som jag vaknade pga att jag hade så förbannat ont när jag svalde i halsen! Det gör så ont så att jag hellre går och spottar än att svälja... (Så går det när man jobbar på dagis + har en man om varit sjuk som vägrar kolla upp sitt halsont!)

Medans jag väntar på att Centralhälsan ska öppna så tänkte jag visa Gustafssons nya hus! Jag satt och kämpade med detta mönstret och när jag väl skulle sätta ihop den så var sockret slut! Som tur så skulle Christin komma och jag ringde och frågade om hon kunde ta med lite socker!

Hon var snäll och hjälpte mig att sätta ihop skiten! Så vad tycker ni?! 1 rum utan kök?! Det kan uthyras på vintern, kan bli ganska kallt för er dock för det är ganska stora glipor lite här och var?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar