måndag 5 april 2010

Micke 29 år!!!!!!!

Det var fredag den 2a april och min älskade man fyller år! Det enda som han visste var att jag hade en överaskning åt honom! Klockan ringde 05.50 och så här glad blev han när han "vaknade"! Jag sa upp å hoppa för om 25 min så ska vi sitta i bilen! Första stoppet blev hemma i tunhem och pappa hade gjort iordning en påskfrukost! Vi åkte vidare och nästa stopp blev i Skara där Lollo och Markus väntade på att få åka med i bilen!

De hade köpt med sig ett påskägg med godis,ballonger och "tutor" i! Och varje gång som Micke frågade vart vi var på väg så tutade vi!

Vi kom äntligen fram till vårat mål, nämligen till Karin! :D Det var skönt att bara sätta sig ner och mysa innan det var dags att åka in till city och äta på en libanesiskt restaurang som hon hade bokat åt oss!
Jag åt en god scampigryta m ris!


Vi gick en skön promenad innan vi tog t-banan hem igen!
På lördagen så åkte vi in och hade en heldag ute i solen i centrum! Vi åt på "fridays" och tog även en tur inne i Saluhallen!



Micke älskar verkligen att gå runt där inne i saluhallen! Å vem gör inte det!? Vi köpte med lite choklad och ost till kvällen!




Självklart så blev det en glasspause ute i solen!!

På kvällen så blev det en påskfest med god mat! Jag hade "smugglat" med
2 olika pajer som mamma hade gjort! Efter maten så kom den hemliga "gästen" Micke!

Jag tycker att överaskningen för min man blev riktig lyckad!!! :D Vi hade en jättemysig helg! Tack Karin för gästfriheten!

3 kommentarer:

  1. Sicken himla trevlig helg, hörre du du. Kul att du frågade oss!
    Skulle vi inte kunna ta och byta bilder?! Och tack för "extrabilderna". De var en kul överraskning.
    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Det är klart vi kan! :D puss josse

    SvaraRadera
  3. Låter som en riktigt trevlig helg!! u får vi se till att träffas snart, jag har en fråga till dig. ringer nog senare.

    SvaraRadera