tisdag 13 april 2010

24 år och helnöjd!

Hej och hallå!

Nu var det åter igen ett bra tag sedan jag hann blogga!
Jag kan ju berätta att igår så fyllde jag 24år! Tänk vad tiden går fort! Födelsedagen spenderade jag på jobbet till klockan 16.00! Blev även uppvaktad där! För Micke och mamma kom dit och åt lunch! Så det slutade med att gästerna som var där just då ställde sig upp och sjöng för mig! Jag har fått mkt fint, bl.a en jacka, dammsugare,inredningsbok, kastruller och pengar!
När jag slutade jobba så gick jag lite på stan, åt en ben&jerryglass och hann med spinningen! Sen blev det en myskväll som avslutades med en långpromenad! :D
I förrgår så var vi hemma hos mamma och pappa! Vi skulle byta däck! Jag gick runt lite i utehusen å så hittade jag den här lådan! Den tog jag med hem! :D Blommorna fick jag av mamma och "keys"burken fick Micke i födelsedagspresent av Karin :D
Nepp, nu ska jag göra iordning mig för jobbet! Trevlig tisdag allihopa!

2 kommentarer:

  1. ÅH vilken snygg låda!!!! Varför har inte mina föräldrar en massa fina saker i nån gömma? Låter som en trevlig födelsedag, du får inte glömma att jag ska få komma och fira dig någon dag också =P

    SvaraRadera
  2. Skitsnygg låda! Den vill jag allt se "live".

    SvaraRadera